Blog

nov 04

Casemanager verzuim

Casemanager verzuim

Vanaf 24uur p/w, met uitzicht op een vast dienstverband

Standplaats: Huizen

Wil jij in een groeiende, jonge en informele organisatie jouw steentje bijdragen aan het verminderen van verzuim in de rol van casemanager? Kom dan bij ons werken!

Wat ga je doen?

Als Casemanager Verzuim bij Schakel Verzuim werk je samen in een team van casemanagers en ben je verantwoordelijk voor de verzuimbegeleiding van jouw eigen klantenbestand. Jij bent de regisseur van jouw verzuimdossiers en adviseert de betrokken partijen bij het re-integratieproces. Met jouw kennis van de wettelijke verplichtingen omtrent verzuimmanagement adviseer jij werkgevers en werknemers op klant- en resultaatgerichte wijze. Door de verscheidenheid aan klanten en maatwerk afspraken heb je verschillende petten op, en pas je jouw stijl van communicatie en adviezen daar op aan.

De belangrijkste taken:

  • Je bewaakt alle noodzakelijke stappen in het re-integratietraject zoals weergegeven in de Wet Verbetering Poortwachteren adviseert zowel de werkgever als de medewerker op het gebied verzuim en re-integratie;
  • Knelpunten in verzuim- en re-integratiebeleid/processen worden door jou gesignaleerd.
  • Je wordt ingezet bij de voorlichting en training aan werkgevers en leidinggevenden omtrent verzuim, re-integratie en duurzame inzetbaarheid.
  • Je coacht HR en de leidinggevenden in hun groei naar eigen regie.
  • Je levert een actieve bijdrage aan het vormgeven van deze groeiende organisatie en de interne kwaliteitsbewaking.

Wat vragen wij van jou:

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Een opleiding in HR, juridische of bedrijfskundige richting en enkele jaren werkervaring in de verzuimbranche is een pré;
  • Je hebt een dienstverlenende houding en bezit over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je behoudt het overzicht, hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent assertief;
  • Tenslotte vind jij het leuk om met klanten, medewerkers, collega’s en overige instanties in contact te zijn en hen zo goed mogelijk te adviseren.

Wat bieden we jou:

  • Marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 24 vakantiedagen;
  • Een laptop van de zaak;
  • Directe lijntjes met onze zusterbedrijven Ardeon en Welke;
  • Een uitgebreide lunch;
  • Een kleinschalig en vooral gezellig team;
  • Leuke teamuitjes en iedere week een vrijmibo;
  • Een groeiende organisatie waar jij jouw kennis en kunde volledig in kan stoppen.

Over Schakel…

Schakel Verzuim is een arbodienstverlener welke maatwerkpakketten biedt aan haar opdrachtgevers. De dienstverlening wordt door heel Nederland verleend. Wij hebben opdrachtgevers die enorm uiteenlopen, van beveiliging tot aan horeca. Deze combinatie maakt het werken bij Schakel erg uitdagend, maar vooral ook leuk.

Daarbij heeft Schakel twee zusterbedrijven waar nauw mee samen wordt gewerkt, namelijk Welke (re-integratie en outplacementbureau) en Ardeon (arbeidsdeskundige dienstverlening). We werken onder één dak en hebben dagelijks contact met elkaar.

Het schakelen met de diverse opdrachtgevers en partijen, de medewerkers en jouw collega’s maakt dat Schakel Verzuim niet alleen een dynamische en leerzame organisatie is, maar vooral een hele leuke!

Solliciteren? 

Lijkt het je een uitdaging om bij Schakel Verzuim te komen werken en ons team te komen versterken? Solliciteer dan via info@schakelverzuim.nl met cv en motivatiebrief. Voor meer informatie kan je contact opnemen via 085-9023999 of mail naar info@schakelverzuim.nl.

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.